ЗВІТ КЕРІВНИКА КЗ ДНЗ №1 «РОМАШКА» ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК



ЗВІТ КЕРІВНИКА

ЦАРИЧАНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «РОМАШКА»  

ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Царичанський заклад дошкільної освіти «Ромашка»  Царичанської селищної ради знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський  район, квартал Слави, 3-А.

          Царичанський заклад  дошкільної освіти  «Ромашка» Царичанської селищної ради     у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом та іншими нормативно-правовими актами.

          Засновником ЗДО є Царичанська селищна рада, яка здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення.

     Керуючись Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указом президента  України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», статтею 113 Кодексу Законів про працю  України, листом Міністерства освіти і науки України від 21.09.2023 №1/12490-23 «Про організацію 2023/2024 навчального року», у зв’язку з встановленням  на території України воєнного стану в Царичанському ЗДО «Ромашка» тимчасово припинено організацію освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році.   Оголошено  простій не з вини працівників .

     Забезпечено перебування визначених категорій  працівників закладу дошкільної освіти, на період простою, за місцем проживання (по можливості), на постійному телефонному  зв’язку.  Попереджено працівників закладу дошкільної освіти, для яких оголошений простій на період воєнного стану, про зміни умов та оплати праці.

 Забезпечено охорону підпорядкованого закладу дошкільної  освіти, збереження майна, безперебійне функціонування систем електропостачання, водопостачання та водовідведення, тепло- та газопостачання шляхом організації чергування по закладу.

 Проведено інструктажі з цивільного захисту з працівниками закладу


ЗВІТ КЕРІВНИКА

ЦАРИЧАНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «РОМАШКА»  

ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Царичанський заклад дошкільної освіти «Ромашка»  Царичанської селищної ради знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський  район, квартал Слави, 3-А.

          Царичанський заклад  дошкільної освіти  «Ромашка» Царичанської селищної ради     у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом та іншими нормативно-правовими актами.

          Засновником ЗДО є Царичанська селищна рада, яка здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення.

Керуючись Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», статтею 113 Кодексу Законів про працю  України, листом Міністерства освіти і науки України від 30.06.2022 №1/7322-22 «Про організацію 2022/2023 навчального року», листом Дніпровської районної військової адміністрації від 11.07.2022 № 2212/0/526-22 « Про організацію 2022/2023 навчального року», розпорядженням голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 25.07.2022 №142 « Про визначення форми організації освітнього процесу у 2022-2023 навчальному році», у зв’язку з встановленням  на території України воєнного стану в Царичанському ЗДО «Ромашка» тимчасово припинено організацію освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році.   Оголошено  простій не з вини працівників .

Забезпечено перебування визначених категорій  працівників закладу дошкільної освіти, на період простою, за місцем проживання (по можливості), на постійному телефонному  зв’язку.  Попереджено працівників закладу дошкільної освіти, для яких оголошений простій на період воєнного стану, про зміни умов та оплати праці.

 Забезпечено охорону підпорядкованого закладу дошкільної  освіти, збереження майна, безперебійне функціонування систем електропостачання, водопостачання та водовідведення, тепло- та газопостачання шляхом організації чергування по закладу.

 Проведено інструктажі з цивільного захисту з працівниками закладу.

 

 

        

 





ЗВІТ КЕРІВНИКА

ЦАРИЧАНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «РОМАШКА»  

ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Царичанський заклад дошкільної освіти «Ромашка»  Царичанської селищної ради знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський  район, квартал Слави, 3-А.

          Царичанський заклад  дошкільної освіти  «Ромашка» Царичанської селищної ради     у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом та іншими нормативно-правовими актами.

          Засновником ЗДО є Царичанська селищна рада, яка здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення.

          За проектною потужністю заклад дошкільної освіти  розраховано на 115 місць для дітей від 2 до 6 (7) років. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні. У 2021-2022 навчальному році укомплектовано 5 вікових груп:

 1 група для дітей раннього віку;

 4 груп для дітей дошкільного віку  (1 група інклюзивна).

 Кількість дітей станом на 01.05.2022 року – 86 дітей.

          Зарахування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я  дитини, свідоцтва про народження дитини. Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти із сімей робочих, підприємців, службовців, а також є діти учасників АТО.

          Протягом навчального року ЗДО «Ромашка» працював за Державним стандартом дошкільної освіти «Базовий компонент дошкільної освіти» (нова редакція. Київ. 2021), а також за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», освітня програма рекомендована інклюзивно-ресурсним центром для роботи з дитиною з затримкою розвитку «Віконечко», 2018. Навчальний план, складений на основі Базового компоненту та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту». Освітній процес у ЗДО «Ромашка» здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку.

          Основні пріоритетні завдання  на 2021 – 2022 н. р.:

Ознайомитися та розпочати роботу над обласним проектом на I етапі  «Модель «4К» у розвитку soft skills навичок як основа формування самоефективності особистості  дошкільників – майбутніх першокласників в освітньому просторі НУШ».

          Втілювання в педагогічній діяльності інноваційних методів для інтегрованого вміння адекватно і доречно спілкуватися, формуючи комунікативну компетентність у дітей дошкільного віку.

Сприяти розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників засобами LEGO –технології.

Формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних уявлень, як складової пізнавального розвитку для успішної підготовки до навчання в школі.

          Впровадження ігрових методів та форм в освітній діяльності для задоволення соціальних потреб дитини в пізнанні навколишньої дійсності засобами сюжетно-рольових ігор.

          Сприяння формуванню у батьків моделей поведінки, що відповідають потребам освітнього процесу на засадах партнерства для виховання здорового, соціально-адаптованого, всебічного розвиненого дошкільника.   

          Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед батьками, суспільством і державою:

 - за реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;

  - забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту,  рівня та обсягу;

 - дотримання фінансової дисципліни  та збереження матеріально-технічної бази.                                                                                                                                       Керівництво роботою ЗДО здійснюється відповідно до Статуту та річного плану роботи.

 Режим роботи ЗДО «Ромашка»: п’ятиденний з 7.30. до 18.00.

   Мова навчання – українська. ЗДО «Ромашка» укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 17  педагогічних працівників: 1 директор, 1 вихователь–методист,1 музичний керівник, 1 інструктор з фізичної культури, 12 вихователів, 1 ассистент вихователя.

          Навчально-виховний процес у закладі дошкільної освіти  забезпечують 36 працівників: 19 - молодшого обслуговуючого персоналу, 1 – медичний працівник, 16 педагогів, у т.ч.: вихователь-методист , музичний керівник, інструктор з фізичної культури, 12 вихователів, 1 асистент вихователя. З них 11 педагогів мають повну вищу освіту, а 6 – базову освіту.

          Щороку згідно з графіком педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників.

          Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного: у поточному році проатестований 1 педагог.

          Станом на 01.05.2022 року у закладі вакансії 0,0 ставки.        Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів робота колективу ЗДО відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

          Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, впроваджують  сучасні перспективні програми та методики та здійснюють дослідно-експериментальну роботу за темою: «Впровадження нетрадиційних методів роботи з фізичного розвитку для забезпечення здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти».

          Протягом року спостерігається поступове зростання рівня компетентності дітей старших груп, що свідчить про ефективність освітньо-виховного процесу в готовності дітей до школи:

          Організовано в закладі дошкільної освіти під час карантину в групі старшого дошкільного віку №1 навчання з використанням дистанційних технологій з 17  вересня  2021 року по 23 вересня  2021 року .

Забезпечено виконання педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти освітньо-педагогічної, методичної та іншої роботи, що відповідає їх посадовим обов’язкам згідно затвердженого режиму роботи закладу у період карантину. Розміщувались заняття на веб-сайті закладу освіти. Під час карантину постійно налагоджувалась взаємодія з батьками вихованців:  готувалися педагогічні рекомендації та проводились дистанційно консультації з батьками щодо організації навчання дошкільників вдома, розпорядку дня, харчування  тощо.

На постійному контролі в адміністрації ЗДО організація протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням  коронавірусної  хвороби COVID-19, яка здійснюється відповідно до вимог наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для ЗДО», наказом МОЗ України та МОН України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування   дітей у ЗДО» та відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 №1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році», затвердженої постанови Головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 №8.

  У заклад було придбано в належній кількості: миючі дезінфікуючі засоби, антисептик, паперові рушники, гумові рукавички, медичні маски, дві бактерицидні лампи.

Прийом дітей до ЗДО здійснюється згідно суворого дотримання тимчасових  рекомендацій  щодо організації протиепідемічних заходів у ЗДО на період карантину.

Активне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій в освітньо-виховний процес дозволило покращити стан здоров’я дошкільнят, моніторинг якого регулярно здійснює медична сестра.

          Відділом освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради та адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази ЗДО: замінено огорожу на майданчику раннього дошкільного віку, придбано та встановлено ігровий комплекс для дошкільнят, проведено озеленення території деревами та кущами.

          Значна робота проведена батьківським активом груп  по облаштуванню групових кімнат , музичного залу та методичного кабінету.

Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 05 листопада 2021 року № 2441 рекомендоване примірне чотиритижневе сезонне меню для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладі дошкільної освіти, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування.

          Виконання натуральних норм харчування за 2021-2022 роки по всіх основних продуктах ( м'ясо, масло, риба, овочі,  соки, крупи) 100 %.

          Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і  кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку міжрайонного Управління Держпродспоживслужби. 

       Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи . В закладі протягом року проведено чотири педагогічні ради.

       При використанні інтерактивних форм навчання дітей досягається висока результативність у засвоєнні та формуванні вмінь, набагато більший обсяг виконаної роботи за один і той же проміжок часу, розвивається навчальна діяльність, формуються мотиви навчання, вміння співпрацювати, розвиваються гуманні стосунки між дітьми. Робота над проблемною темою активізувала форми методичної роботи кожного педагога, покращено рівень теоретичної підготовки. Кожен вихователь впродовж року працював теоретично та практично над темою, яка випливала із загально-садкової проблемної теми.  Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань педагогічних рад, методичних об’єднань, семінарів-практикумів.

      В роботі закладу систематично практикуються такі форми методичної роботи як педагогічні години, педагогічні читання, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються і форми інтерактивної роботи з педагогами. Вихователі мають можливість обмінятися досвідом щодо використання надбань великих педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку.    

          Робота закладу  дошкільної освіти висвітлюється  на власному WEB-сайті.

 Інформація   розрахована, в першу чергу,  на батьків наших вихованців, а також на колег. Цікаві статті, фотогалерея, висвітлення поточної роботи - все це сприяє відкритості ЗДО, залученню батьків до життя їх дітей в закладі.

 

          На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008  №1/9-811 "Про здійснення соціально - педагогічного патронату",    інструктивно-методичних листів від 27.08.2000  № 1/9- 352, від 04.10.2007  № 1/9- 583 "Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади" адміністрацією ЗДО розроблені заходи  які включають:

 -  надання методичної і консультативної допомоги сім'ї, включення батьків у процес  виховання, навчання та реабілітації дитини;

 -  формування соціально - педагогічної компетенції сім'ї у вирішенні її психолого-педагогічних та соціальних проблем;

 -  створення банку даних дітей, які підлягають охопленню соціально-педагогічним патронатом.

 Головною метою роботи колективу  закладудошкільної освіти є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Адміністрація закладу на чолі з директором організовує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою.

          Наш колектив намагається якісно підготувати дітей до навчання в школі. В річному плані є розділ по наступності роботи ЗДО і НУШ. Але ця робота потребує вдосконалення і постійної уваги.

          Важливим показником результативності роботи дошкільного закладу є успішність навчання вихованців у школі. Педагоги щорічно відслідковують рівень успішності навчання випускників у 1 класі.

          До складу органів самоуправління  дошкільного навчального закладу входять:

 • Рада ЗДО

 • Батьківський актив груп

 • Профспілковий комітет

 • Педагогічна рада

 • Загальні збори батьків та членів трудового колективу

 • Комісія з ОП та ТБ

 • Пожежно-технічна комісія.

          Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв'язок. Мною, як директором, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісії, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці та інше.

          Адміністрація та профспілковий комітет разом виступають за належний контроль у навчально-виховній роботі, оздоровчій та культурно-масовій роботі.

          Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.

          У закладі дошкільної освіти ведеться достатня робота по моральному та матеріальному стимулюванню педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу.

          Працівники закладу дошкільної освіти займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.

 


ЗВІТ КЕРІВНИКА

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ №1 «РОМАШКА» 

ЗА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

          Комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад  № 1 «Ромашка» знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський район, квартал Слави, 3-А.

          Царичанський  дошкільний навчальний заклад  № 1    у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом та іншими нормативно-правовими актами.

          Засновником ДНЗ є Царичанська селищна рада, яка здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення.

          За проектною потужністю дошкільний навчальний заклад розраховано на 115 місць для дітей від 2 до 6 (7) років. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні. У 2020 -2021 навчальному році укомплектовано 6 вікових груп:

 1 група для дітей раннього віку;

 5 груп для дітей дошкільного віку  (1 група інклюзивна).

 Кількість дітей станом на 01.05.2021 року – 89 дітей.

          Зарахування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я  дитини, свідоцтва про народження дитини. Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти із сімей робочих, підприємців, службовців, а також є діти учасників АТО.

          Протягом навчального року ДНЗ № 1 працював за програмою виховання і навчання дітей від 2 до 6 років «Впевнений старт» та Базового компоненту дошкільної освіти у  всіх вікових групах закладу, а також за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», освітня програма рекомендована інклюзивно-ресурсним центром для роботи з дитиною з затримкою розвитку «Віконечко», 2018. Навчальний план, складений на основі Базового компоненту та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту». Освітній процес у ДНЗ № 1 здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку.

          Основні пріоритетні завдання  на 2020 – 2021 н. р.:

Ознайомитися та розпочати роботу над обласним проектом на I етапі  «Модель «4К» у розвитку soft skills навичок як основа формування самоефективності особистості  дошкільників – майбутніх першокласників в освітньому просторі НУШ».

          Втілювання в педагогічній діяльності інноваційних методів для інтегрованого вміння адекватно і доречно спілкуватися, формуючи комунікативну компетентність у дітей дошкільного віку.

Формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних уявлень, як складової пізнавального розвитку для успішної підготовки до навчання в школі.

          Впровадження ігрових методів та форм в освітній діяльності для задоволення соціальних потреб дитини в пізнанні навколишньої дійсності засобами сюжетно-рольових ігор.

          Сприяння формуванню у батьків моделей поведінки, що відповідають потребам освітнього процесу на засадах партнерства для виховання здорового, соціально-адаптованого, всебічного розвиненого дошкільника.   

          Дошкільний заклад несе відповідальність перед батьками, суспільством і державою:

 - за реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;

  - забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту,  рівня та обсягу;

 - дотримання фінансової дисципліни  та збереження матеріально-технічної бази.                                                                                                                                       Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Статуту та річного плану роботи.

 Режим роботи ДНЗ № 1: п’ятиденний з 7.30. до 18.00.

   Мова навчання – українська. ДНЗ № 1 укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 18  педагогічних працівників: 1 директор, 1 вихователь–методист,1 музичний керівник, 1 інструктор з фізичної культури, 13 вихователів, 1 ассистент вихователя.

          Навчально-виховний процес у дошкільному закладі забезпечують 37 працівників: 19 - молодшого обслуговуючого персоналу, 1 – медичний працівник, 17 педагогів, у т.ч.: вихователь-методист , музичний керівник, інструктор з фізичної культури, 13 вихователів, 1 асистент вихователя. З них 11 педагогів мають повну вищу освіту, а 7 – базову освіту.

          Щороку згідно з графіком педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників.

          Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного: у поточному році проатестований 1 педагог.

          Станом на 01.05.2021 року у закладі вакансії 0,90 ставки.           Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів робота колективу ДНЗ відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

          Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, впроваджують  сучасні перспективні програми та методики та здійснюють дослідно-експериментальну роботу за темою: «Впровадження нетрадиційних методів роботи з фізичного розвитку для забезпечення здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ».

          У квітні 2021 року педагоги ДНЗ №1 «Ромашка» прийняли участь в обласному конкурсі «Сім перлин дошкілля» за номінацією: «Дитина у природному довкіллі».

          Протягом року спостерігається поступове зростання рівня компетентності дітей старших груп, що свідчить про ефективність освітньо-виховного процесу в готовності дітей до школи:

          Із 31 дитини старшого дошкільного віку на кінець травня 2020 року мають:

 50 % достатнього і високого рівня;

 50 % середнього рівня;

 0% низького рівня. 

          Організовано в закладі дошкільної освіти під час карантину навчання з використанням дистанційних технологій з 09  листопада 2020 року по 13 листопада 2020 року .

Забезпечено виконання педагогічними працівниками закладу освіти освітньо-педагогічної, методичної та іншої роботи, що відповідає їх посадовим обов’язкам згідно затвердженого режиму роботи закладу у період карантину. Розміщувались заняття на веб-сайті закладу освіти. Під час карантину постійно налагоджувалась взаємодія з батьками вихованців:  готувалися педагогічні рекомендації та проводились дистанційно консультації з батьками щодо організації навчання дошкільників вдома, розпорядку дня, харчування  тощо.

На постійному контролі в адміністрації ДНЗ організація протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням  коронавірусної  хвороби COVID-19, яка здійснюється відповідно до вимог наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для ДНЗ», наказом МОЗ України та МОН України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування   дітей у ДНЗ» та з урахуванням тимчасових рекомендацій затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.09.2020 №55  спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби COVID-19.

Закуплено медикаментів на суму 2 390 грн.

  У заклад було придбано в належній кількості: миючі дезінфікуючі засоби, антисептик, паперові рушники, гумові рукавички, медичні маски, дві бактерицидні лампи.

Прийом дітей до ЗДО здійснюється згідно суворого дотримання тимчасових  рекомендацій  щодо організації протиепідемічних заходів у ЗДО на період карантину.

Активне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій в освітньо-виховний процес дозволило покращити стан здоров’я дошкільнят, моніторинг якого регулярно здійснює медична сестра.

          Відділом освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради та адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ: придбано столи та стільці для вихованців, замінено огорожу на майданчику раннього дошкільного віку, придбано та встановлено ігровий комплекс для дошкільнят, проведено озеленення території деревами та кущами.

          Значна робота проведена батьківським активом груп  по облаштуванню групових кімнат , музичного залу та методичного кабінету.

Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а один раз на десять днів сестрою медичною  проводиться корекція харчування з метою його покращення.

          Виконання натуральних норм харчування за 2020-2021 роки по всіх основних продуктах ( м'ясо, масло, риба, овочі,  соки, крупи, цукор) 88 %.

          Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і  кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку міжрайонного Управління Держпродспоживслужби.  У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Вводиться додатковий прийом їжі в 10.00 год. у вигляді фруктів, соків.

       Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи . В закладі протягом року проведено чотири педагогічні ради.

       При використанні інтерактивних форм навчання дітей досягається висока результативність у засвоєнні та формуванні вмінь, набагато більший обсяг виконаної роботи за один і той же проміжок часу, розвивається навчальна діяльність, формуються мотиви навчання, вміння співпрацювати, розвиваються гуманні стосунки між дітьми. Робота над проблемною темою активізувала форми методичної роботи кожного педагога, покращено рівень теоретичної підготовки. Кожен вихователь впродовж року працював теоретично та практично над темою, яка випливала із загально-садкової проблемної теми.  Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань педагогічних рад, методичних об’єднань, семінарів-практикумів.

      В роботі закладу систематично практикуються такі форми методичної роботи як педагогічні години, педагогічні читання, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються і форми інтерактивної роботи з педагогами. Вихователі мають можливість обмінятися досвідом щодо використання надбань великих педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку.    

          Робота дошкільного закладу висвітлюється  на власному WEB-сайті.

 Інформація   розрахована, в першу чергу,  на батьків наших вихованців, а також на колег. Цікаві статті, фотогалерея, висвітлення поточної роботи - все це сприяє відкритості ДНЗ, залученню батьків до життя їх дітей в закладі.

          На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008  №1/9-811 "Про здійснення соціально - педагогічного патронату",    інструктивно-методичних листів від 27.08.2000  № 1/9- 352, від 04.10.2007  № 1/9- 583 "Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади" адміністрацією ДНЗ розроблені заходи  які включають:

 -  надання методичної і консультативної допомоги сім'ї, включення батьків у процес  виховання, навчання та реабілітації дитини;

 -  формування соціально - педагогічної компетенції сім'ї у вирішенні її психолого-педагогічних та соціальних проблем;

 -  створення банку даних дітей, які підлягають охопленню соціально-педагогічним патронатом.

 Головною метою роботи колективу  дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Адміністрація закладу на чолі з завідувачем організовує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою.

          Наш колектив намагається якісно підготувати дітей до навчання в школі. В річному плані є розділ по наступності роботи ДНЗ і НУШ. Але ця робота потребує вдосконалення і постійної уваги.

          Важливим показником результативності роботи дошкільного закладу є успішність навчання вихованців у школі. Педагоги щорічно відслідковують рівень успішності навчання випускників у 1 класі.

          До складу органів самоуправління  дошкільного навчального закладу входять:

 • Рада ДНЗ

 • Батьківський актив груп

 • Профспілковий комітет

 • Педагогічна рада

 • Загальні збори батьків та членів трудового колективу

 • Комісія з ОП та ТБ

 • Пожежно-технічна комісія.

          Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв'язок. Мною, як завідуючою, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісії, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці та інше.

          Адміністрація та профспілковий комітет разом виступають за належний контроль у навчально-виховній роботі, оздоровчій та культурно-масовій роботі.

          Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.

          У дошкільному навчальному закладі ведеться достатня робота по моральному та матеріальному стимулюванню педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу.

          Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.

 


ЗВІТ КЕРІВНИКА

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ №1 «РОМАШКА» ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад  № 1 «Ромашка» знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський район, квартал Слави, 3-А.
          Царичанський  дошкільний навчальний заклад  № 1    у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом та іншими нормативно-правовими актами.
          Засновником ДНЗ є Царичанська селищна рада, яка здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення.
          За проектною потужністю дошкільний навчальний заклад розраховано на 115 місць для дітей від 2 до 6 (7) років. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні. У 2019 -2020 навчальному році укомплектовано 6 вікових груп:
 1 група для дітей раннього віку;
 5 груп для дітей дошкільного віку.
 Кількість дітей станом на 01.05.2020 року – 115 дітей.
          Зарахування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я  дитини, свідоцтва про народження дитини. Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти із сімей робочих, підприємців, службовців, а також є діти учасників АТО.
          Протягом навчального року ДНЗ № 1 працював за програмою виховання і навчання дітей від 2 до 6 років «Впевнений старт» та Базового компоненту дошкільної освіти у  всіх вікових групах закладу, а також за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Навчальний план, складений на основі Базового компонента та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту». Освітній процес у ДНЗ № 1 здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку.
 Основні пріоритетні завдання  на 2019 – 2020 н. р.:
 Продовжувати роботу на V підсумковому етапі обласного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадського суспільства».
          Втілювання в педагогічній діяльності інноваційних методів для інтегрованого вміння адекватно і доречно спілкуватися, формуючи комунікативну компетентність у дітей дошкільного віку.
Формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних уявлень, як складової пізнавального розвитку для успішної підготовки до навчання в школі.
          Впровадження ігрових методів та форм в освітній діяльності для задоволення соціальних потреб дитини в пізнанні навколишньої дійсності засобами сюжетно-рольових ігор.
          Сприяння формуванню у батьків моделей поведінки, що відповідають потребам освітнього процесу на засадах партнерства для виховання здорового, соціально-адаптованого, всебічного розвиненого дошкільника.   
          Дошкільний заклад несе відповідальність перед батьками, суспільством і державою:
 - за реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;
  - забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту,  рівня та обсягу;
 - дотримання фінансової дисципліни  та збереження матеріально-технічної бази.                                                                                                                                              
  Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Статуту та річного плану роботи.
 Режим роботи ДНЗ № 1: п’ятиденний з 7.30. до 18.00.
   Мова навчання – українська. ДНЗ № 1 укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 18  педагогічних працівників: 1 завідувач, 1 вихователь – методист,1 музичний керівник, 1 інструктор з фізичної культури, 14 вихователів.
          Навчально-виховний процес у дошкільному закладі забезпечують 39 працівників: 19 - молодшого обслуговуючого персоналу, 1 – медичний працівник, 18 педагогів, у т.ч.: вихователь-методист , музичний керівник, інструктор з фізичної культури, 14 вихователів. З них 10 педагогів мають повну вищу освіту, а 8 – базову освіту.
          Щороку згідно з графіком педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників.
          Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного: у поточному році проатестований 1 педагог.
          Станом на 01.05.2020 року у закладі вакансії 1,5 ставки           Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів робота колективу ДНЗ відзначається стабільністю та позитивною результативністю.
          Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, впроваджують  сучасні перспективні програми та методики та здійснюють дослідно-експериментальну роботу за темою: «Впровадження нетрадиційних методів роботи з фізичного розвитку для забезпечення здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ».
          Протягом року спостерігається поступове зростання рівня компетентності дітей старших груп, що свідчить про ефективність освітньо-виховного процесу в готовності дітей до школи:
          Із 41 дитини старшого дошкільного віку на кінець травня 2020 року мають:
 71 % достатнього і високого рівня;
 29 % середнього рівня;
 2% низького рівня. 
          На кінець звітного періоду в роботі ДНЗ №1 «Ромашка» відбулись  деякі зміни: «Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 №1/9-154,  з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., розпорядження голови  Дніпропетровської облдержадміністрації від 11.03.2020 №Р-185/0/3-20,  з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» - призупинено освітній процес в ЗДО з 13 березня 2020 року по 22 червня 2020 року.
Організовано в закладі дошкільної освіти під час карантину навчання з використанням дистанційних технологій з 27 квітня 2020 року по 11 травня 2020 року .
Забезпечено виконання педагогічними працівниками закладу освіти освітньо-педагогічної, методичної та іншої роботи, що відповідає їх посадовим обов’язкам згідно затвердженого режиму роботи закладу у період карантину. Розміщувались заняття на веб-сайті закладу освіти. Під час карантину постійно налагоджувалась взаємодія з батьками вихованців:  готувалися педагогічні рекомендації та проводились дистанційно консультації з батьками щодо організації навчання дошкільників вдома, розпорядку дня, харчування  тощо.
На постійному контролі в адміністрації ДНЗ організація потиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням  коронавірусної  хвороби COVID-19, яка здійснюється відповідно до вимог наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для ДНЗ», наказом МОЗ України та МОН України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування   дітей у ДНЗ» та з урахуванням тимчасових рекомендацій затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 18.05.2020 №32  спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби COVID-19.
Закуплено медикаментів на суму 1150 грн.
  У заклад було придбано в належній кількості: два термометри інфрачервоні, миючі дезінфікуючі засоби, антисептик, паперові рушники, гумові рукавички, медичні маски, контейнери для збереження відходів використаного матеріалу.
Прийом дітей до ЗДО відновлено з 03 червня 2020 року згідно суворого дотримання тимчасових  рекомендацій  щодо організації протиепідемічних заходів у ЗДО на період карантину.
Активне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій в освітньо-виховний процес дозволило покращити стан здоров’я дошкільнят, моніторинг якого регулярно здійснює медична сестра.
          Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ.
          Значна робота проведена батьківськими комітетами по облаштуванню групових кімнат , музичного залу та методичного кабінету.
Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а один раз на десять днів сестрою медичною  проводиться корекція харчування з метою його покращення.
          Виконання натуральних норм харчування за 2019-2020 роки по всіх основних продуктах ( м'ясо, масло, риба, овочі,  соки, крупи, цукор) 86 %.
          Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і  кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку міжрайонного Управління Держпродспоживслужби.  У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Вводиться додатковий прийом їжі в 10.00 год. у вигляді фруктів, соків.
       Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи . В закладі протягом року проведено чотири педагогічні ради.
       При використанні інтерактивних форм навчання дітей досягається висока результативність у засвоєнні та формуванні вмінь, набагато більший обсяг виконаної роботи за один і той же проміжок часу, розвивається навчальна діяльність, формуються мотиви навчання, вміння співпрацювати, розвиваються гуманні стосунки між дітьми. Робота над проблемною темою активізувала форми методичної роботи кожного педагога, покращено рівень теоретичної підготовки. Кожен вихователь впродовж року працював теоретично та практично над темою, яка випливала із загально-садкової проблемної теми.  Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань педагогічних рад, методичних об’єднань, семінарів-практикумів.
      

В роботі закладу систематично практикуються такі форми методичної роботи як педагогічні години, педагогічні читання, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються і форми інтерактивної роботи з педагогами. Вихователі мають можливість обмінятися досвідом щодо використання надбань великих педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку.    
          Робота дошкільного закладу висвітлюється  на власному WEB-сайті.
 Інформація   розрахована, в першу чергу,  на батьків наших вихованців, а також на колег. Цікаві статті, фотогалерея, висвітлення поточної роботи - все це сприяє відкритості ДНЗ, залученню батьків до життя їх дітей в закладі.
          На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008  №1/9-811 "Про здійснення соціально - педагогічного патронату",    інструктивно-методичних листів від 27.08.2000  № 1/9- 352, від 04.10.2007  № 1/9- 583 "Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади" адміністрацією ДНЗ розроблені заходи  які включають:
 -  надання методичної і консультативної допомоги сім'ї, включення батьків у процес  виховання, навчання та реабілітації дитини;
 -  формування соціально - педагогічної компетенції сім'ї у вирішенні її психолого-педагогічних та соціальних проблем;
 -  створення банку даних дітей, які підлягають охопленню соціально-педагогічним патронатом.
 Головною метою роботи колективу  дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Адміністрація закладу на чолі з завідувачем організовує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою.
          Наш колектив намагається якісно підготувати дітей до навчання в школі. В річному плані є розділ по наступності роботи ДНЗ і НУШ. Але ця робота потребує вдосконалення і постійної уваги.
          Важливим показником результативності роботи дошкільного закладу є успішність навчання вихованців у школі. Педагоги щорічно відслідковують рівень успішності навчання випускників у 1 класі.
          До складу органів самоуправління  дошкільного навчального закладу входять:
 • Рада ДНЗ
 • Батьківський актив груп
 • Профспілковий комітет
 • Педагогічна рада
 • Загальні збори батьків та членів трудового колективу
 • Комісія з ОП та ТБ
 • Пожежно-технічна комісія.

          Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв'язок. Мною, як завідуючою, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісії, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці та інше.
          Адміністрація та профспілковий комітет разом виступають за належний контроль у навчально-виховній роботі, оздоровчій та культурно-масовій роботі.
          Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.
          У дошкільному навчальному закладі ведеться достатня робота по моральному та матеріальному стимулюванню педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу.
          Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.

spacer