Аналіз результатів моніторингових досліджень: «Вивчення показників життєвої компетентності дітей дошкільного віку за програмою розвитку дитини «Українське дошкілля»
2021 н.р.
__________________________________________________________________
Основні завдання моніторингу:
- з’ясувати індивідуальні особистості розвитку кожної дитини та при необхідності скласти індивідуальний маршрут освітньої роботи на навчальний рік для максимального розкриття потенціалу дитячої особистості.
Збір інформації полягає на використанні різних методик:
- систематичне спостереження за діяльністю кожної дитини спеціалістами дошкільного закладу;
- організація розвивальної ігрової діяльності;
- аналіз робіт дітей закладу;
- індивідуальних бесід та занять з дитиною.
Форми організації: моніторинго-діагностичні таблиці.
Вихователями та іншими спеціалістами, а саме: фізінструктором, муз керівником, логопедом, психологом, медичною сестрою закладу проводилася діагностика.
Зведена таблиця:
Розділи | Веселий вулик | Вишенька | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | н | |
Фізичний розвиток | 17 | 33 | 50 | 0 | 14 | 39 | 43 | 5 |
Соціальний розвиток | 11 | 23 | 38 | 28 | 24 | 14 | 62 | 0 |
Природничо-екологічний розвиток | 11 | 23 | 38 | 28 | 5 | 38 | 48 | 0 |
Предметно-практичний та художньо-естетичний розвиток | 11 | 23 | 38 | 28 | 10 | 33 | 57 | 0 |
Ігрова діяльність | 11 | 23 | 38 | 28 | 0 | 29 | 72 | 0 |
Сенсорно-пізнавальний розвиток | 11 | 23 | 38 | 28 | 24 | 33 | 38 | 5 |
Мовленнєвий розвиток | 11 | 23 | 38 | 28 | 19 | 24 | 57 | 0 |
Після проведення моніторингу на початковому етапі освітнього процесу були сплановані форми роботи:
- індивідуальна робота;
- дидактична розвивальна робота;
- використання інноваційних педтехнологій.